囧
今日考中史同電腦
琴日溫左3個幾鐘
放學之後....
就同牙蚊去美孚攞D野
跟住攞去長沙灣
見到1D舛藉人士
佢問俄地食吾食早餐.___.
o左-0-
惡夢開始....
哈
我地俾左D野佢
跟住佢追住我地
追到去街+0+
佢伸撞親個細路tim
個細路好可憐
追到上馬路
一直拖住牙蚊
仲想鋁佢tim
救命*o*
佢搶左牙蚊個電話
跟住牙蚊打左佢一巴v__v
起左起碼3巴
低死^^
條友好賤/3333\
好彩
最後逃離惡夢la``
時間大概系12:20
打的走lu
88
文章分類: 未分類





2009 年 1 月 13 日 星期二 【晴天】
