catcat9434 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
 
~~貓之談心日記~~
貓都有心事架,
等我貓子與貓友一齋談心啦!!
記住要日日黎呀!!
我 的 資 料

暱稱: 貓子公主
性別: 女
國家: 香港
MORE...
« October 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最 新 日 誌
好玩既一日~~游水游到...
啦啦隊,一、二、一、二...
啦啦隊...一、二、一、...
無無聊聊的一天~~~
哈哈哈!!6a爆冷呀~~
日 誌 分 類
全部 (26)
訪 客 留 言
最近三個月尚無任何留言
最 近 訪 客
最近沒有訪客
每 月 文 章
日 誌 訂 閱
尚未訂閱任何日誌
我 的 好 友
我 的 連 結
>~<傻婆既留言板...
*.*Hilda妹既板板*.*
*~*貓子王國*~*
日 誌 統 計
文章總數: 26
留言總數: 36
今日人氣: 0
累積人氣: 2429
RSS Feed
2005 年 12 月 20 日  星期二   晴天
好好玩既聖誕聯歡呀!! 愉快

好好玩呀!!

我地今日聖誕聯歡呀!!

雖然.......

聖詩比賽.......輸左呀!!!!!

好好慘呀!!

不過,後來我地成班人一齋開餐,

好好食呀!!

尤其是Mina妹o個d大師級既美食!!

我幫襯左好多呀~!

之係小息,

見到扁扁佢地佈佳音,

好好聽呀!!

係來抽獎,當然抽唔中我啦!!

但係劉Bee Bee抽到個女仔型HK貓既記念冊呀!!

好好笑呀!!

我地放學,一齋 go to 惠康買food!!

何包買包,蜜蜂買蜜糖,丘祺祺買......總之唔係買蚯蚓啦!!

自己買自己!!

好好玩呀!!

哈哈哈!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

                                                                                


分類: 未分類
 [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2005 年 12 月 15 日  星期四   晴天
好有聖誕氣氛呀!! 驚訝

今日聖誕崇拜好開心呀!!

唱左幾首好好聽既聖誕歌!!

好happy呢......

不過到左校長講話,

我爭d就訓著喇!!

悶......

好彩......

好快就到胡sir出場,

大家都走曬出位,

四圍同人祝福!!

我見到o個隻果皮磚跑去校長度同校長祝福,

真係令人嘔心呀!!


分類: 未分類
 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2005 年 12 月 14 日  星期三   陰天
終於......我哭了 感動

今日,

我o係學校有d唔開心呀!!

本來我入左丘xxo個組,

突然唔知邊個走埋黎同我講話丘xx佢地唔想同我一組,叫我搵過第二組!!

終是,(其實呢個時候已經有想喊架喇!!)

我去問問丘xx,

佢竟然同我講:佢地v想同你一組呀,你搵過第二組啦!!

呢個時候,我好亂呀!!

我怕我會o係佢地面前喊呀,

So,

我好快咁走入廁所,

終於......我哭了!!

過左一陣,

琳妹走黎安慰我,仲有彭彭,仲有何包,

只係得佢地黎過!!

我覺得我既存在真係唔係好重要呀!!

 

 

 


分類: 未分類
 [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2005 年 12 月 13 日  星期二   晴天
好驚呀!! 火祝呀!! 感動

好驚呀!! 火祝呀!!

頭先上伴我高飛o個陣時,

 about  5:10

伴飛既阿sir突然問:點解出面咁多煙既???

起初我唔知佢講咩, 所以唔去理會。

 about   5:12

我發覺d人都望出外面,

我地成班人馬上跑到窗口see see!!

發現原來社區會堂火祝呀!!!!

d煙功到黎7樓都見到!!

仲有個無知既小妹妹以為係六座火祝,(佢住在六座的......)

喊苦喊忽咁,好鬼嘈呀!!

  about   5:45

我地放學,

我同弟弟想上去三樓平台see see,

點知俾個肥婆女警趕走!

真衰呀......

 

 

 

 


分類: 未分類
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2005 年 12 月 12 日  星期一   晴天
勁幸運既一日~~ 開心

哈!哈!哈!

幸運既我又逃過大難喇!!

本身今日要默中文既......

但係我一d都冇溫喎!!

黃sir竟然話聽日先默喎!!

真係好彩呢!!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

今日既黃sir好奇怪呀,

佢好似好感觸咁......

話時間過得好快,

十年之後又十年......

佢兒家都三十出頭lu!!(我估計......因為佢唔肯講佢既年齡,但又俾左好多貼士我地)

所以下一代既我地要做社會既精英,

唔好社會既寄生蟲!!(黃sir泛指丘xx架!!)

 

 

 

 


分類: 未分類
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | »