|
| 我 的 資 料 |
|
|
|
| «‹ October 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
| 最 新 日 誌 |
|
|
| 日 誌 分 類 |
|
|
| 訪 客 留 言 |
|
|
| 最 近 訪 客 |
|
|
| 每 月 文 章 |
|
|
| 日 誌 訂 閱 |
|
|
| 我 的 好 友 |
|
|
| 我 的 連 結 |
|
|
| 日 誌 統 計 |
文章總數: 26
留言總數: 36
今日人氣: 0
累積人氣: 2429 |
|
 |
|
 |
2005 年 12 月 20 日 星期二  |
|
|
|
好好玩既聖誕聯歡呀!!  |
|
好好玩呀!!
我地今日聖誕聯歡呀!!
雖然.......
聖詩比賽.......輸左呀!!!!!
好好慘呀!!
不過,後來我地成班人一齋開餐,
好好食呀!!
尤其是Mina妹o個d大師級既美食!!
我幫襯左好多呀~!
之係小息,
見到扁扁佢地佈佳音,
好好聽呀!!
係來抽獎,當然抽唔中我啦!!
但係劉Bee Bee抽到個女仔型HK貓既記念冊呀!!
好好笑呀!!
我地放學,一齋 go to 惠康買food!!
何包買包,蜜蜂買蜜糖,丘祺祺買......總之唔係買蚯蚓啦!!
自己買自己!!
好好玩呀!!
哈哈哈!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
分類: 未分類 |
|
|
|
|
|
 |
2005 年 12 月 15 日 星期四  |
|
|
|
好有聖誕氣氛呀!!  |
|
今日聖誕崇拜好開心呀!!
唱左幾首好好聽既聖誕歌!!
好happy呢......
不過到左校長講話,
我爭d就訓著喇!!
悶......
好彩......
好快就到胡sir出場,
大家都走曬出位,
四圍同人祝福!!
我見到o個隻果皮磚跑去校長度同校長祝福,
真係令人嘔心呀!! 分類: 未分類 |
|
|
|
|
|
 |
2005 年 12 月 14 日 星期三  |
|
|
|
終於......我哭了  |
|
今日,
我o係學校有d唔開心呀!!
本來我入左丘xxo個組,
突然唔知邊個走埋黎同我講話丘xx佢地唔想同我一組,叫我搵過第二組!!
終是,(其實呢個時候已經有想喊架喇!!)
我去問問丘xx,
佢竟然同我講:佢地v想同你一組呀,你搵過第二組啦!!
呢個時候,我好亂呀!!
我怕我會o係佢地面前喊呀,
So,
我好快咁走入廁所,
終於......我哭了!!
過左一陣,
琳妹走黎安慰我,仲有彭彭,仲有何包,
只係得佢地黎過!!
我覺得我既存在真係唔係好重要呀!!
分類: 未分類 |
|
|
|
|
|
 |
2005 年 12 月 13 日 星期二  |
|
|
|
好驚呀!! 火祝呀!!  |
|
| 好驚呀!! 火祝呀!! |
|
頭先上伴我高飛o個陣時,
about 5:10
伴飛既阿sir突然問:點解出面咁多煙既???
起初我唔知佢講咩, 所以唔去理會。
about 5:12
我發覺d人都望出外面,
我地成班人馬上跑到窗口see see!!
發現原來社區會堂火祝呀!!!!

d煙功到黎7樓都見到!!
仲有個無知既小妹妹以為係六座火祝,(佢住在六座的......)
喊苦喊忽咁,好鬼嘈呀!!
about 5:45
我地放學,
我同弟弟想上去三樓平台see see,
點知俾個肥婆女警趕走!
真衰呀......
| 分類: 未分類 |
|
|
|
|
|
 |
2005 年 12 月 12 日 星期一  |
|
|
|
勁幸運既一日~~  |
|
哈!哈!哈!
幸運既我又逃過大難喇!!
本身今日要默中文既......
但係我一d都冇溫喎!!
黃sir竟然話聽日先默喎!!
真係好彩呢!!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
今日既黃sir好奇怪呀,
佢好似好感觸咁......
話時間過得好快,
十年之後又十年......
佢兒家都三十出頭lu!!(我估計......因為佢唔肯講佢既年齡,但又俾左好多貼士我地)
所以下一代既我地要做社會既精英,
唔好社會既寄生蟲!!(黃sir泛指丘xx架!!)
分類: 未分類 |
|
|
|
|
|
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | »
|