我隻佬病了,佢好慘呀,又冇聲!我又唔係香港又照顧唔到佢
咁點做好!我好掛住你
今日都唔知咩事突然之間病左,食左2粒幸福傷風素都唔係咁得
如果晏d再唔去要去鏡湖睇啦
今日好激氣比人激到彈起咁濟
我已經計劃緊我地個婚禮,但要等好多野先可以落實,唉.............唯有等
要等你份新工,要等我地成為.................,總之好多啦
今日真係想唔同你講野,點解?我走啦你又唔打電話比我,成日都要等你
真係想快D到10號,你會唔會講唔出口呢?又或者其實係對我講而唔係佢呢
今日係mother's day 我同媽咪去返禮拜堂,返完之後去行街,結果就買左隻狗--名叫coffee
今朝成朝搵你唔到好似好冇助咁,我又唔知你住邊,你又冇屋企電話,你要消失原來好容易,你原來比唔到安全感我
咁點算呀!
今日我又好似聽到d唔應該聽到既野,唔想再打字啦
今日係5月10日又回香港啦,8號晚已經返左1次,但果次冇返屋企又比媽咪知道左,佢好唔開心呀
原本今日有同事約去唱歌,但因為有好多人唔識可能唔去啦
我地去唔到旅行唔開心呀,我同你既第一次就咁幻滅