星期日係我地學校既家長日, 好緊張呀! 唔知道班主任會點講呢?! 好驚俾人鬧呀! >_< 不過應該唔會太差掛?! 好彩我係林sir見, 如果俾曾sir見, 我諗我就會大難臨頭. 雖然我今次有兩科唔合格, 但係都好過上次啦! 所以總括嚟講, 成績都滿意既! ------------------------------------------ 不過個日因為家長日所以我要當值, 見唔到阿媽, 唔知阿媽佢會點諗呢? 到個日先再諗啦!~