cathy16
暱稱: ︾..}◆CaThY..≠\\//"
地區: 東區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
去海洋公園呀......
去踩冰..正
琬...預早生日呀....
去唔成MT,,,但都有出去...
禾艾梨哇...傑KIT!!!
文章分類
全部 (70)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 70
留言總數: 69
今日人氣: 1
累積人氣: 2141
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 8 月 2 日  星期三   雨天


整智能身份証呀!!! 鬱悶 分類: 未分類

哈哈..到我果批啦!!!!

我E+個身份証舊嫁..好想要智能身份証...

肯左好內嫁啦...好野...我肯到啦!!!

今日去整LU!!!!

2點9出門口!!!!

出到去...哇..好大風呀...

可以吹走我LU!!!!吹走左就見你地唔到啦!!>M<

哈哈....我同狂風對擴呀!!!

最後平安無事甘去到地鐵站!!!!

搭車..沿路..都見到D風吹到D招排飛飛下...

幾驚佢飛過黎呀...嘻嘻!!!!

去到左智能身份証果度...

唔係好多人姐....可況我預約左...

所以無乜野..卡卡....

入到去...又打手指模...(嘻嘻..乜原來我個手指模甘嫁!!!)

又影相...嗚嗚..影到好樣衰呀!!!!慘慘!!!!

之後整完哂D野..就沖番黎開電腦LU!!!!

卡卡...緊係傾MSN啦!!!!!

好無聊呀...一日就甘過左!!!>N<

經過寵物店...見到隻狗狗..好得意呀!!!!

有相相!!!!

    

係咪好得意呢???

ALL BABE PLZ CM!!!!






訪客留言 (返回 cathy16 的日誌)


herman331 於 2006-08-05 09:50 PM 發表:
發生咩事..你同狂風打 = =得唔得咖..你吹走咁kit咪好慘囉..仲有呀 你最底個隻狗係邊到影咖 話埋俾你知..牛奶真係好得人驚= =
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

無呀!!!!
講下姐..卡卡...
係嫁..嘻嘻!!!
無呀..D寵物店囉!!!
呵呵!!!D午奶有樂驚人呀!!!
Posted at 2006-08-05 10:06 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



CristianoKit 於 2006-08-05 01:19 PM 發表:
哈哈 大個女LU ^^ 咁下次我咪要攬緊D你 唔係見唔到你我好傷心嫁 >3< 我都換左LA 8月9去拎 遲D又出街LU 好開心 又去唱K 哈哈 唔知唱左幾多次 >3< 你要同我合唱 "十分愛" AR 今次一定要AR 唔唱我咀死你AR ^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係呀!!!大個囡LU!!!!
好大風喎..真係...
係嫁..你唔攬實D..你云唔番嫁啦!!!
卡卡!!!!你囉完身份去唱K??
好呀..唱十分愛呀...
一定唱到既!!!卡卡!!!
哇!!唔唱都咀..甘唱咀唔咀呀??
卡卡!!!!
Posted at 2006-08-05 01:39 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]