| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 7 月 25 日 星期日  |
生日快樂♥  |
分類: 未分類 |
生日快樂牙鷹鷹~♥
雖然已經講過好多次 ;P
今日同左你地去行書展
一路行一路玩真係好開心 :)
好耐未試過咁輕鬆咁同你地玩嚕~
行左兩個幾鐘到
算快嚕~
好彩都已經買左我想買既書 ^^
不過拎住一大袋公仔真係幾辛苦下 :P
下次都係早D比左公仔好D~ :D
跟住搭車落太古
去食mos burger
今次總算食左個真正既"魚柳漢堡"
都唔係你講到咁難食姐 -3-"
係太古同康怡hea左陣
等夠鐘睇戲
又再一次見到隻come 2 me > <
最衰丫媽又唔比買 :'(
勁想買 -3-
比D心機儲錢先xDD
夠鐘睇戲嚕~
睇toy story ^^
一開始個搞gag野"日與夜"超正 > <
成套戲好好睇!
個結局好感動
D玩具都好得意~
有士多啤梨味既攬攬熊;
三眼仔;
都好得意 =D
不過我最愛青豆三兄弟♥
搭車番屋企既時候都已經好攰嚕...
雖然好攰不過好開心 ^^
好想好快D再去玩過啦~
不過...
如果今日你都係到既話
我會仲開心...
|
« | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | ... | 54 | »
|