2007 年 2 月 19 日  星期一   晴天



今日係年初二呀~ 愉快

今日係年初二~

我係我呀嫲返出嚟大埔~

係佢個到住咗兩日~

我同郭芷欣~同埋佢二哥~總有一個人~唔記得佢叫咩名~

一齊玩~玩到晚上12點仙返我呀嫲屋企sleep~

我地玩咗沙炮~同埋遊干水~好好玩呀~

不過返到大埔~好悶呀~

唔講啦~88

 

  

                 

刊登時間:2007-02-19 08:49 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  





訪客留言 (返回 cathy4everfd 的日誌)


Mandy~ 於 2007-02-22 10:34 PM 發表:
嘻嘻。估下我系邊個牙]]''聽你咁講你好似玩得好開心咁喎]]''新年快樂牙]]''88
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你係鄧曉欣~
都玩我得幾happy呀
Posted at 2007-02-24 01:48 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



cathy4everfd 於 2007-02-20 06:47 PM 發表:
你好呀~你可唔可以同我講你個名~
總有可唔可以唔用簡x字~
你都好悶呀~Me Too
你玩個啲~係咪好大聲架~
我玩個啲都ok大聲~ 不過好好玩!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



HHHSKY07 於 2007-02-19 10:34 PM 發表:
我都好闷啊 去左放大炮 炸死左几个````````莫误会,系几条鱼,有时间加我啦
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





cathy4everfd
暱稱: 呀賢~>.<cathy
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
文章分類
全部 (9)
生活 (6)
未分類 (3)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
可愛貓狗時鐘
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed