|
今日係年初二呀~  
|
|
 今日係年初二~
我係我呀嫲返出嚟大埔~
係佢個到住咗兩日~
我同郭芷欣~同埋佢二哥~總有一個人~唔記得佢叫咩名~
一齊玩~玩到晚上12點仙返我呀嫲屋企sleep~
我地玩咗沙炮~同埋遊干水~好好玩呀~
不過返到大埔~好悶呀~
唔講啦~88

|
刊登時間:2007-02-19 08:49 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
|
|
Mandy~ 於 2007-02-22 10:34 PM 發表:
嘻嘻。估下我系邊個牙]]''聽你咁講你好似玩得好開心咁喎]]''新年快樂牙]]''88
|
網主回覆
你係鄧曉欣~
都玩我得幾happy呀 Posted at 2007-02-24 01:48 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
你好呀~你可唔可以同我講你個名~
總有可唔可以唔用簡x字~
你都好悶呀~Me Too
你玩個啲~係咪好大聲架~
我玩個啲都ok大聲~ 不過好好玩!!!
|
|
|
我都好闷啊 去左放大炮 炸死左几个````````莫误会,系几条鱼,有时间加我啦
|
|
| «‹ January 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|