|
|
金日唔多開心......我睇星座話我D好運日子都過左......唉~~  |
分類: 未分類 |
金日都可以港黑仔日(黑色星期一)唉~~~
黑仔~~~
衣家只希望天日係好運星期二la~~!!!
金日比人扣左4[份]同比人停左一課......
唔開心..唔開心..唔開心..
唔開心..唔開心..
|
| 發表時間:2008-10-20 08:26 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | »
|