NoT ThE OnLy OnE

cathy
暱稱: cathy
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
唔使講~~~
我要你知~
第一次~
第一日番工~~~~~
15-10-05
文章分類
全部 (124)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 124
留言總數: 13
今日人氣: 10
累積人氣: 6846
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

   

2005 年 6 月 24 日  星期五  刊登時間︰2005-06-24 07:03 PM

  好似....           

今日又係訓到成5.30pm..呢排都唔知咩事..

做人好似做到無咩希望咁..

番學又唔知為咩..唔番又更加無野做~

諗諗下..自己荒廢左自己既學業有幾耐??

之前就話係'邊個'整到大家既士氣低落,所以大家一齊唔番...

但到而家.....睇佢個心都唔會再係正形啦

咁唔通我又陪佢咁樣落去?!我應該為我既理想而努力~

我唔應該再花心機,花時間係呢d人身上...

條路係人地既..都唔關我事..

我眼前應該諗下我條路...點行..

一d野對我仲有用既..係咪要留係身邊...?!

咁相反..一d對我無用/阻礙我既野..係咪要清除...?!

我打d咁既野..唔係想講說話比邊個聽..而係呢d先係我心諗既野~

好似細佬話...點解唔行番一條自己行慣既路....?

係呀..行番自己行慣既..所有野都得心應手tim...

但唔通行慣既..就一定要行番..唔可以再行多條出黎?!

當然行既同時..所有野都係由頭黎過...一定好辛苦~仲要唔知撞幾多次板..

唔知自己要受幾多次傷...先可以得番而家"得心應手"既感覺..

人大個左..就無左細個果時既勇氣..咩都唔理..去左先算..

人大個左..就會咩都去諗左後果先..咁又唔係..咁又唔得

所以我最後都係行番自己行慣既路....

 

sorry~

 

                                       

    [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 






訪客留言 (返回 cathy 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]