NoT ThE OnLy OnE

cathy
暱稱: cathy
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
唔使講~~~
我要你知~
第一次~
第一日番工~~~~~
15-10-05
文章分類
全部 (124)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 124
留言總數: 13
今日人氣: 21
累積人氣: 6857
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

   

2005 年 3 月 24 日  星期四  刊登時間︰2005-03-26 10:11 AM

  番學啦..           

今日點都要番學啦,咁多日無番過學,

而且又係au sir堂,之前又話present..搞到我同肥佬係圖書館過左成日,

點知係咁2講下就算..shit!!不過而家做好左呢個,

之後就可以放心咁整個powerpoint,點知lunch果堂,au sir又派多份cafe 黎做..

今次好似要畫好多野tim呀...>.<應該仲要上埋colour~

之後放左學同左肥佬,去paros 飲野..本身恩都話黎..

但可惜佢要等埋人..無黎到..

到左7.30pm..去左mk同朱生食飯..

大家個mood都ok啦..不過不失..

之後咁啱我老豆就打黎搵我啦..

到左10.00pm我就去join左我老豆..

朱生就走左..之後我同我老豆行左一陣,就番左荃灣,

坐低食完野,都成12.30am,之後就番屋企啦...好累呀..

 

 

                                       

    [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 






訪客留言 (返回 cathy 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]