| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
|
|
2005 年 3 月 24 日 星期四 刊登時間︰2005-03-26 10:11 AM |
|
番學啦.. |
|
今日點都要番學啦,咁多日無番過學,
而且又係au sir堂,之前又話present..搞到我同肥佬係圖書館過左成日,
點知係咁2講下就算..shit!!不過而家做好左呢個,
之後就可以放心咁整個powerpoint,點知lunch果堂,au sir又派多份cafe 黎做..
今次好似要畫好多野tim呀...>.<應該仲要上埋colour~
之後放左學同左肥佬,鬼去paros 飲野..本身恩都話黎..
但可惜佢要等埋人..無黎到..
到左7.30pm..去左mk同朱生食飯..

大家個mood都ok啦..不過不失..
之後咁啱我老豆就打黎搵我啦..
到左10.00pm我就去join左我老豆..
而朱生就走左..之後我同我老豆行左一陣,就番左荃灣,
坐低食完野,都成12.30am,之後就番屋企啦...好累呀..

|
| [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|