開學禮
今日7點4先起身,
連個飽都未食得切,
就要出門口啦...
番到學校,
本尼唸住會有好多人狂抄功課,
點知冇人抄,
係咪因為D老師o係格尼行尼行去?!
1E大地震
開學禮完之後就上課室,
1.多左個轉班生,(38->39)
2.好多人o既學號都改,(陳健康->謝君康)
3.班主任少左莊蛇...
唔單只咁,
就放學個時,
miss ip仲貼左兩張新o既座位表,
又"邊疆"地區變去"城市"生活,
好唔慣,
重點係,
附近d人全部唔同曬T^T
之前男同男坐女同女坐,
e嫁要男女男女咁坐,
坐正黑板前面,
想訓教同發夢都幾難...
|