悶*
呢排成日都落雨。無得去街玩。係屋企呆坐..無野做..
本來想做暑假作業。我又覺得好悶。條條都係咁..有排計=0="之後都無咩點做
又唔想睇電視。電視中午影埋d無聊野..無咩好睇..電腦又唔係成日都有得玩。
唉*總之一個字.....悶*
不過好想去動漫節....不過無人陪我去t.t...牙貝牙芷全部死哂番大6....
唉唉唉唉......><"