CaThy's Bl0g
cathyli_ting
暱稱: CaThy
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
最新文章
2010-10-15
2010-09-25
2010-08-10
2010-08-02
2010-07-28
文章分類
全部 (102)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 102
留言總數: 669
今日人氣: 4
累積人氣: 4871
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 7 月 11 日  星期日   晴天


2010-07-11 分類: 未分類

Sunday, 11 July 2010

好熱啊........

7月1日

唔 知發咩神經要係d日全年最熱and紫外線13度先去游早水....囧!

同cammy&ella游~

曬到好黑!!!!唉....

之 後去蚊蚊屋企教佢整蛋糕~xd"  (for angel!!)

我覺得好正~

因為佢買曬材料等我!!!!xdxd"

整cheese cake~

第一次係無啊wing監督下整蛋糕!!xd

十分之成功!!

一整完佢地熱食....

我 覺得好難食...

好彩雪凍左之後完全無問題!!

gooooded!!!xdxd"


7月2日

同啊lin係學校 hea..

上左5樓吹風...also吹水...xd"

衰鬼逗到我咁開心~~


7月5日

同 angel,cammy,蚊蚊睇eclipse!

正!!

night同wing&ling游水~

好耐無試過啦~

當 大家好高興咁講緊edward ge時候~~

我無啦啦流鼻血~~xdxd" 好恐怖!

 

7月6日

angel birthday!!!!!

蚊蚊自己再整多2 個cheese cake~

大家都食唔曬~xdxd"

點都要講句:無我整個個咁好味~~xdxd"

之後去一田食飯...我救左 angel!!!!!xdxd"

 

7月7日

比個電話係咁響嘈醒左~

之後先發現9點幾啦~

原來個電話係學校打黎~ 囧!

心諗返到去都係無野做~~

索性係屋企睇書~~正~

變左逃學威龍~

 

7月8日

同lin,wingki,ella,chinese him睇我期待左好耐ge鎗王之王~

去朗豪坊睇~~  好耐無去過lu~~

幾好幾好~

之後出深水埗find lin's mum~

一行出去即鼻敏感!!shit!

之後睇衫~~唔鍾意~

之後去西kowloon~boring~

之後全世界跟我返 禾輋!! gooded!!

好有放假feeel啊!!!!hapi!!






訪客留言 (返回 cathyli_ting 的日誌)


KGI 於 2010-07-13 01:36 PM 發表:
cm.....
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



CMHIM 於 2010-07-12 09:39 PM 發表:
cm=)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



cjy6agjjs 於 2010-07-11 11:49 PM 發表:
cmcm:)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



annettewyy 於 2010-07-11 11:38 PM 發表:
cmcm;p
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Rejina 於 2010-07-11 09:30 PM 發表:
CMCM;)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



cammy0529 於 2010-07-11 07:46 PM 發表:
cmcm(:
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



qazwsxcal 於 2010-07-11 05:45 PM 發表:
CM=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



tingting5208 於 2010-07-11 04:50 PM 發表:
cm=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kinyan0104 於 2010-07-11 04:47 PM 發表:
CM`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



myaskqlv 於 2010-07-11 04:44 PM 發表:
CM!!!~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]