Sunday, 11 July 2010
好熱啊........
7月1日
唔 知發咩神經要係d日全年最熱and紫外線13度先去游早水....囧!
同cammy&ella游~
曬到好黑!!!!唉....
之 後去蚊蚊屋企教佢整蛋糕~xd" (for angel!!)
我覺得好正~
因為佢買曬材料等我!!!!xdxd"
整cheese cake~
第一次係無啊wing監督下整蛋糕!!xd
十分之成功!!
一整完佢地熱食....
我 覺得好難食...
好彩雪凍左之後完全無問題!!
gooooded!!!xdxd"
7月2日
同啊lin係學校 hea..
上左5樓吹風...also吹水...xd"
衰鬼逗到我咁開心~~
7月5日
同 angel,cammy,蚊蚊睇eclipse!
正!!
night同wing&ling游水~
好耐無試過啦~
當 大家好高興咁講緊edward ge時候~~
我無啦啦流鼻血~~xdxd" 好恐怖!
7月6日
angel birthday!!!!!
蚊蚊自己再整多2 個cheese cake~
大家都食唔曬~xdxd"
點都要講句:無我整個個咁好味~~xdxd"
之後去一田食飯...我救左 angel!!!!!xdxd"
7月7日
比個電話係咁響嘈醒左~
之後先發現9點幾啦~
原來個電話係學校打黎~ 囧!
心諗返到去都係無野做~~
索性係屋企睇書~~正~
變左逃學威龍~
7月8日
同lin,wingki,ella,chinese him睇我期待左好耐ge鎗王之王~
去朗豪坊睇~~ 好耐無去過lu~~
幾好幾好~
之後出深水埗find lin's mum~
一行出去即鼻敏感!!shit!
之後睇衫~~唔鍾意~
之後去西kowloon~boring~
之後全世界跟我返 禾輋!! gooded!!
好有放假feeel啊!!!!hapi!!
|