今日勁開心lo!!!雖然等巴士等左好耐,但係俾我見到佢呀^^v,仲要坐係我對面呀!!
好開心呀!!日日見到佢就好lo,等耐d都無所謂啦~~又唔會遲到wo,使乜驚wo!!嘻嘻^^v
今日buy左new銀包呀,又開心呀!!