今日同班細路去尖沙咀
有一餐免費M記食
食完去左九龍公園
睇到D烏兒
不過行到我死下死下 又熱wor
突然 聽到有雷聲 那那林搭車返社區中心
返到之後 d雨好似落狗屎甘
我比d狗屎淋到一身都係
今日做一曰義工
上午的活動5错不過
下午的活動有D悶
但是都好好玩
今天過得有意義又開心!!
成績
今日我係home到勁悶!我好想死啊!悶爆!好悶!
好悶!好悶!好悶好悶!!好悶!好悶!好悶!好悶!好悶!好悶!好悶!好悶!好悶!好好悶!悶!好悶!好悶!