哈哈~~我個friend原本 冇家長簽名,but佢比老師 寫手冊(其實佢冒簽名, 最後比人睇到他,所以他 先老師寫比老師寫)哈哈~~ 他最曾的人見到,他中文平 估只得 20/13也就跟我friend 冒家長簽名,結果比人看到就 告他,我看到就笑到我肚子痛。 他見完老師就哭,哈哈~~