唉~~today唔晒番學,因為係 小6X典禮,(在文化中心), 我媽媽有去,唔知我姐姐囉唔 囉到奖呢?我現在好想知我有 时我很像你地甘,因為伙地打 日記唔晒好像我甘,章D字教 左白色,打完又教番睇到那些字 的色,如果直接打有色字 我姐姐會睇到,好慘∼∼