現在,我我距離考試的日0 無多啦啦隊!!我還話比媽媽 知我正在复課,我係咪好衰 呢?其實我也feel我好像好 衰,鳴鳴~~好後悔,我還冒 媽媽簽名,唉~~其實我唔想 加,係逼不得已,原來人真 的有錯,我現在才明白,So 我從這一刻開始我會努力, 唔會再偷懶得!!我這次一 定要赢過XXX,這裡的「 X」唔係我唔色打的字,係 個人的姓名,so唔寫,哈哈