哈哈~~金日玩阿sir,我地去 左compter room 做也,一 陣我同我d組員話要編也,一陣 又話要咩,佢個yahoo mail 係ENGLISH,我就話佢好有 文化,我還想囉d A4走,不過 唔冇囉.放學又玩阿sir又話 左快,右又快d,笑到我肚痛, 哈哈