| «‹ November 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | |
|
2006 年 8 月 19 日 星期六  |
唉...  |
分類: 未分類 |
最近我媽媽跟我爸爸
經常為錢而嘈吵
唉...
天阿...求你幫幫我們吧...
難道真的一定要我們
感受山窮水盡的滋味嗎?
今日下載左個MSN 8.0
真係超級無奈...
真係新不如舊...
雖然個登入速度好似快左咁
但個版面真係....
唉...滴汗...
|
2006 年 8 月 18 日 星期五  |
好悶...  |
分類: 未分類 |
今日個個都要出街
得返我一個係屋企
好悶==...
鋼琴個Miss去旅行未返到黎
冇得上堂....
悶上加悶...
冇咩特別事發生
悶上加悶再加悶...
同樣地...
今日照樣同BUBI傾電話
比第一日傾得重耐
傾左3個鐘=口="
去對方個日記到洗版
之後重整左個組合
CATBI
好好笑XD
今日我爸話俾我聽
29號去迪士尼呀
YEAH!
真期待呢一日呀 |
2006 年 8 月 17 日 星期四  |
| 好失敗... |
分類: 未分類 |
今日比我爸拉左去跑步
(其實係我拉我爸去跑步至真)
講就天下無敵
做就有心無力
我地既目標係由逸東跑去東薈城
但跑到去隧道就再無跑
而且我跑下停下、跑下停下咁
我爸叫我跑呀、跑呀
我就話唔好呀、唔好呀
原因都係一個:
害羞 Shy
同埋之前可能食左個鬆餅既原因
返到去又拉肚子又想嘔
有時真係覺得自己好失敗囉...
做咩都做唔掂...
做事又冇恆心...
今日又同BUBI傾電話
不過今次就唔係傾左好耐
整左個
會起屋既到訪器
隻公仔好得意><
但其實都唔係太明做乜==
之後佢就話要睇「漫畫大王」
就收左線啦 |
2006 年 8 月 16 日 星期三  |
2006 年 8 月 15 日 星期二  |
暑期功課...  |
分類: 未分類 |
重有十幾日就要返學啦...
而家D暑期功課都重未做哂==
唯有由今日開始努力趕功課啦==
可能呢幾日都唔會成日玩電腦架啦
今日轉左背景
真係搞到我15/16==
以前個個就靚D
但而家個個就比較符合我個日記既主題
最後都係揀左而家既星空背景
都幾靚呀^^
係咪呀^^?

突然呢幾日好掛住荃天既老師
搵日得閒既話
返去探下佢地先 |
|