*Star*

If you have time,

come and read my diary!

catlaw72
暱稱: *櫻*
性別: 女
國家: 香港
« November 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
最新文章
Xanga...
好消息...
彈琴...
大工程...
唉...
文章分類
全部 (12)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
Xanga
荃天
最近訪客
最近沒有訪客
運吉的空格
メロメロパーク
日誌統計
文章總數: 12
留言總數: 16
今日人氣: 0
累積人氣: 362
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 8 月 19 日  星期六   雨天


唉... 無奈 分類: 未分類

最近我媽媽跟我爸爸

經常為錢而嘈吵

唉...

天阿...求你幫幫我們吧...

難道真的一定要我們

感受山窮水盡的滋味嗎?


今日下載左個MSN 8.0

真係超級無奈...

真係新不如舊...

雖然個登入速度好似快左咁

但個版面真係....

唉...滴汗...



2006 年 8 月 18 日  星期五   晴天


好悶... 驚訝 分類: 未分類

今日個個都要出街

得返我一個係屋企

好悶==...

鋼琴個Miss去旅行未返到黎

冇得上堂....

悶上加悶...

冇咩特別事發生

悶上加悶再加悶...


同樣地...

今日照樣同BUBI傾電話

比第一日傾得重耐

傾左3個鐘=口="

去對方個日記到洗版

之後重整左個組合

CATBI

好好笑XD


今日我爸話俾我聽

29號去迪士尼

YEAH!

真期待呢一日呀



2006 年 8 月 17 日  星期四   晴天


好失敗... 分類: 未分類

今日比我爸拉左去跑步

(其實係我拉我爸去跑步至真)

講就天下無敵

做就有心無力

我地既目標係由逸東跑去東薈城

但跑到去隧道就再無跑

而且我跑下停下、跑下停下咁

我爸叫我跑呀、跑呀

我就話唔好呀、唔好呀

原因都係一個:

害羞 Shy

同埋之前可能食左個鬆餅既原因

返到去又拉肚子又想嘔

有時真係覺得自己好失敗囉...

做咩都做唔掂...

做事又冇恆心...


今日又同BUBI傾電話

不過今次就唔係傾左好耐

整左個

會起屋既到訪器

隻公仔好得意><

但其實都唔係太明做乜==

之後佢就話要睇「漫畫大王」

就收左線啦



2006 年 8 月 16 日  星期三   晴天


好唔耐煩... 不安 分類: 未分類

都唔知咩事

本來今日諗住去支持詠B個帖

點知回覆唔到

不停顯示:

您的請求來路不正确或驗證字串不符,無法提交。

搞左成個鐘都搞唔到

好煩!

最後詠B就幫我發言

幫我提交申請表格

真係好人呀^^

你地都黎支持下甜蜜餐廳啦^^

http://forum.qooza.hk/viewthread.php?tid=152131&fpage=1&highlight=&page=1&sid=EmOrEr


今日同BUBI傾電話

傾左差唔到成個鐘=0=

一邊傾一邊玩

申請左一個寵物遊戲

隻寵物好可愛呀>3<

超好玩呀!

跟住整左個計數遊戲

有興趣就黎挑戰下啦XD

記住黎報時喎XD

之後又整左個日曆

幾得意呀XD


真係呀...

幾時先分班呀

就黎開學啦

重未分班==

該死的==



2006 年 8 月 15 日  星期二   陰天


暑期功課... 不安 分類: 未分類

重有十幾日就要返學啦...

而家D暑期功課都重未做哂==

唯有由今日開始努力趕功課啦==

可能呢幾日都唔會成日玩電腦架啦


今日轉左背景

真係搞到我15/16==

以前個個就靚D

但而家個個就比較符合我個日記既主題

最後都係揀左而家既星空背景

都幾靚呀^^

係咪呀^^?


突然呢幾日好掛住荃天既老師

搵日得閒既話

返去探下佢地先