今日係我期待左好奈既羽毛球比賽呀><!!!!!!
不過唔知係唔係興奮到飛起既問題呢.......
出左門口,行左好奈先記番起我唔記得左帶球拍
丫!!!!!!!!!!!咁大件事!!!!
不過唔洗驚,好彩學校有球拍俾人借
(好痴線,自己係度自問自答)
唔知點解一唸起有得打波就超級極度之興奮
唸住今日應該可以順順利利la,點知落雨,仲要係一係唔黎,一黎就整個紅雨tim
不過miss又係冇人性既,落雨都仲要人出去,仲要人地冇傘已經陪慘,仲係度話我地第死=3=
我地去到之後就打左陣波先開始
唉......
我地班輸左呀,好慘
不過我又覺得未至於到哭既地步,
唔知點解呀琳同呀寶哭左出黎
基本上呀琳哭我就唔係覺得太出其既,但係連呀寶都哭左出黎就真係俾佢客親
算la,輸左姐,唔洗哭出黎咁激動既...
大家有努力過就得喇
(係唔係由我喱個成日唔經大腦既人講喱d咁既野出黎真係有d恐怖喔,呵呵呵)
到最後用一個字做結尾
唉............
|