|
|
|
*ˍ'' ▍▊測驗__,,..!
|
今日要測英文同埋科學**英文超難...又無時間做*
一定吾合格''''唉...超失敗~~科科都合格就係英文吾得=V=''
係電腦堂洪偉志同我講ga野一d都同我無關..超..
放左學之後文sir請野飲我飲左蘋果綠 **!!哈哈''超開心.*v*.!!!....

|
刊登時間 ︰ [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
|
``★|!!唉...*!
|
考左兩日...都ok..最容易果d都考哂..
得返英文同埋math.,.,!金日派地理''..
我21分...__ok啦**
佢地有好多祕密我吾知道!!!超傷心**
|
刊登時間 ︰ [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
|
口合!◇.° ﹏奸+"同埋* 忠┐°+...
|
今日部電腦由奸變忠..,,佢好返啦**
不過**我好多密碼都吾記得左'''!!>X<''
連電話都改左*:.,.口合"''又有得玩電腦啦**..,
改左MSN:::[email protected]要就@我啦~~
﹍_▄▄][差點遺忘了這個日記.....-V-'''

|
刊登時間 ︰ [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | »
|
| «‹ May 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
|