千五米長跑 YO~
嘩 千五米真係唔講得笑
跑到氣都冇 再加上對釘鞋又夾腳趾
跑完第一時間除鞋 已經嘆左係到
哈 我跑晒全程 有人要識做呢
今日返學 丁頁 遲到
返學又唔見佢遲到
架A73玩野
等左四個字都唔黎
轉左去搭西鐵同輕鐵
到天水圍都已經26分
結果上輕鐵已經31分
被小曾罰企係到等開幕完畢
宝兒勁呀 比賽定有輸贏 對嗎?
起碼你唔會咁自大先囉
再加上 你今天不在狀態嘛
萃芯今天也很猛喲
四百米也入了決賽
卓卓標槍亦入了決實呢
劉勤是第一個為本班攞冠軍的
班際大家都盡力了
THANK YOU小威*宝兒*陳婷*KEN
大家都很棒!!!
跟楨*WONG嘉輝*卓卓*萃芯一齊搭A73
由於太遲先排隊 所以上到車都得返一個位
俾左萃芯 企左很久先有位座
但後來讓座左 哈 原來腳趾夾到紅晒
所以企得好唔舒服
返到屋企成個人散晒 換左褲 就訓左落床
突如其來的一個來電
令我醒晒 哈 訓唔返
俾MAMI叫左去掃地 又散過
其實 YOU REALLY TRUST ME?
|