I ReAlLy WaNt To BREaK yOuR hEaRt*
﹏EvEry Is A NeW TrY,,gEt iT???
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-04-12
2007-03-12
2007-01-24
2006-12-13
2006-12-08
文章分類
全部 (124)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 12 月 1 日  星期五   晴天


2006-12-01 分類: 未分類

30/11
今日勁早出門口
出奇地  架A73唔駛一個字就到
跟小威  猷默  達達等同車
出到等左一陣就女甲跳遠
哈  去到三次入面有一次踩界
其實都冇諗過要入決賽
只係想係最後一年參加返D我未玩過嘅項目
跳完就陪萃芯去睇跳高
子健真係跳得好高  仲破埋學校紀錄

睇傑志  真係覺得佢地好勁
D傳球好多時都好準
LUNCH原本想去板橋  但太多人
結果去左什麼椰之島
同一樣係魚香茄子飯
點解呀卡同WONG嘉輝會遲咁多先黎
結果要佢地兩個一路行一路食

睇啦啦隊  UM...
節奏好似唔係太準  同埋...
哈  首LONDON BRIDGE好明顯被人CUT左好多野
BUTTON好正   如果佢地係跳個MV就有野睇
影埋班相就走人

同KEN一齊搭車走
返到屋企冇幾耐就訓左
就連要叫醒人都唔記得左
由7點幾開始訓
發左個好搞野嘅夢
途中楨同KEN打黎
哈  攰到已經唔想再郁
更何況係去睇戲呢
唔記得左
HAPPY BIRTHDAY TO澤奶!!!
大個仔喇  暖返D啦  唔好再咁冷了

小威整親了  TAKE CARE

今個冬天  我不怕冷
因為頸上仍有你的溫暖


1/12
終於都到12月喇   好期待呢~!!
今朝9點幾先肯起身
大脾超痛
自己整早餐  好
烚腸..蛋沙律..仲有碗湯
成個早餐當LUNCH咁食
玩GAME  全軍覆沒  26:18  慘敗
EDIT LATER
如果唔係我  你都唔駛自己一個人食LUNCH
今晚你睇住黎  我一定記得!!






訪客留言 (返回 catylung 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]