30/11
今日勁早出門口
出奇地 架A73唔駛一個字就到
跟小威 猷默 達達等同車
出到等左一陣就女甲跳遠
哈 去到三次入面有一次踩界
其實都冇諗過要入決賽
只係想係最後一年參加返D我未玩過嘅項目
跳完就陪萃芯去睇跳高
子健真係跳得好高 仲破埋學校紀錄
睇傑志 真係覺得佢地好勁
D傳球好多時都好準
LUNCH原本想去板橋 但太多人
結果去左什麼椰之島
同一樣係魚香茄子飯
點解呀卡同WONG嘉輝會遲咁多先黎
結果要佢地兩個一路行一路食
睇啦啦隊 UM...
節奏好似唔係太準 同埋...
哈 首LONDON BRIDGE好明顯被人CUT左好多野
BUTTON好正 如果佢地係跳個MV就有野睇
影埋班相就走人
同KEN一齊搭車走
返到屋企冇幾耐就訓左
就連要叫醒人都唔記得左
由7點幾開始訓
發左個好搞野嘅夢
途中楨同KEN打黎
哈 攰到已經唔想再郁
更何況係去睇戲呢
唔記得左
HAPPY BIRTHDAY TO澤奶!!!
大個仔喇 暖返D啦 唔好再咁冷了
小威整親了 TAKE CARE
今個冬天 我不怕冷
因為頸上仍有你的溫暖
1/12
終於都到12月喇 好期待呢~!!
今朝9點幾先肯起身
大脾超痛
自己整早餐 好
烚腸..蛋沙律..仲有碗湯
成個早餐當LUNCH咁食
玩GAME 全軍覆沒 26:18 慘敗
EDIT LATER
如果唔係我 你都唔駛自己一個人食LUNCH
今晚你睇住黎 我一定記得!!
|