Music Playlist at MixPod.com
今日補課放12點-V-正野
之後去咗買蛋糕比寶寶
2點返咗學校練舞練到4點走人
學咗頭頂仲有扇舞-V-
之後返屋企整下野4點幾5點去咗寶寶屋企幫佢化妝-V-
6點幾到咗觀糖去食韓燒`呵呵~正正正
去到不停照相-V-太自戀啦
食咗唔係好多野-V-但係食咗蛋糕`haha
食到9點幾到返屋企啦
返到樓下又好自戀咁照相啦`呵呵~
照咗差唔多成半粒鐘囉-,-照到10點先返屋企