一隻被人遺棄街頭ge傻鴨*||[█°◇-"╳,,
我只系一隻被人遺棄街頭ge傻鴨*||[█°◇-"╳,,
我 愛 你 這 三 字 ■`±*))
會 出 現 在 你 口 中 嗎 ??﹣×"||
cc0504520131
暱稱: **小布丫頭')**
性別: 女
國家: 香港
地區: 黃大仙區
最新文章
我竟然喜歡上...
吊你啊@_@
炒了嗎?!
失去的感覺
我的抉擇...
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
好友名單
日誌統計
文章總數: 43
留言總數: 245
今日人氣: 3
累積人氣: 2025

2010 年 11 月 29 日  星期一   晴天按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片

按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片我-琴-日-去-左-慈-正-飲-酒 無奈  

琴日首先【下午12點幾】落竹園問我啊媽攞錢啦~

【4點幾】同mAnmAn

上慈正飲酒。。。

飲左一支半ge時候

已經WINGWING地@_@

仲要劈埋果半支^^

飲完兩支g後已經行5到直線lu。。。

系朦朧中

有個男仔竟然

問我攞電話lo,麥事@_@

因為我太暈,

所以無比到啦@_@

跟住,我地去公園坐一陣

mAnmAn要走lu-_-

我好暈,周圍行

悶得制,

又買多罐飲

坐系停車場

有班仔,其中一個。。。

走過尼問我攞電話

仲暈過頭先,

so無比到-_-

坐左一陣,打比mAnmAn叫佢落尼揾我

我走ge時候,

班仔竟然叫我5好飲甘多@_@

我上番頂,等佢

我系佢你g前,又買多一罐飲。。。

佢到左g後,

竟然5比我飲

浪費了一大罐【o(︶︿︶)o 唉】

佢陪我周圍行下,

買朱古力食,

解下d酒氣.

甘我就返屋企lu~~

不過。。。

淨系返屋企

我都用左大約4個字先到-_-[已經就尼11點lu]

返到去咩都5做

第一時間梗系【訓】啦!!

6點起身做功課

已約定星期5再飲過~~

 

出爐時間:2010-11-29 09:49 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片