|
|
2010 年 11 月 29 日 星期一  
我-琴-日-去-左-慈-正-飲-酒  |
|
琴日首先【下午12點幾】落竹園問我啊媽攞錢啦~
【4點幾】同mAnmAn
上慈正飲酒。。。
飲左一支半ge時候
已經WINGWING地@_@
仲要劈埋果半支^^
飲完兩支g後已經行5到直線lu。。。
系朦朧中
有個男仔竟然
問我攞電話lo,麥事@_@
因為我太暈,
所以無比到啦@_@
跟住,我地去公園坐一陣
mAnmAn要走lu-_-
我好暈,周圍行
悶得制,
又買多罐飲
坐系停車場
有班仔,其中一個。。。
走過尼問我攞電話
仲暈過頭先,
so無比到-_-
坐左一陣,打比mAnmAn叫佢落尼揾我
我走ge時候,
班仔竟然叫我5好飲甘多@_@
我上番頂,等佢
我系佢你g前,又買多一罐飲。。。
佢到左g後,
竟然5比我飲
浪費了一大罐【o(︶︿︶)o 唉】
佢陪我周圍行下,
買朱古力食,
解下d酒氣.
甘我就返屋企lu~~
不過。。。
淨系返屋企
我都用左大約4個字先到-_-[已經就尼11點lu]
返到去咩都5做
第一時間梗系【訓】啦!!
6點起身做功課
已約定星期5再飲過~~
|
★出爐時間:2010-11-29 09:49 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | ... | 43 | »
|