我不要..

2008 年 11 月 16 日  星期日   晴天


2008-11-16 分類: 未分類

- -

節錄今天我和家人的對話..

==========

媽:仔牙,你有無女朋友牙?'

小弟: 無牙- -我都想有..

妹(走過黎) : 睇問d啦牙哥....

小弟: ..............................

==========

純屬搞笑對白..

不過係真ge- -

我牙妹真係愈黎愈識得串人- -

俾我搞壞哂..

- -

==========

西瓜介紹我聽High School Musical

又真係幾好聽bor~~

不過我聽唔明佢唱咩- -

都係聽國語歌好d~

(聽講你上次都唔知首國語歌唱咩搞到要小樂子幫手- -)

(失億)(無牙...)

星期六打ball打到超累- -

不過走籃始終都係玩得唔叻0 0

要加油~

矮瓜佢比架寶馬車走左.......

好記得佢家姐行埋泥講句: 你咁弱雞架!

好無奈@@

不過佢腫到成粒雞蛋咁真係好少有,..

我提議放血!~xd

星期一由馬文意做司機車矮瓜番學xdd

一定好搞笑xd

============

100種生活   詞:鍾成虎   曲:盧廣仲


整個世界 停止 不轉動 很寂寞
走在海邊 數著 螢火蟲 好困惑
想要的生活怎麼有一百種
不想掉進這深深 漩渦

整個海洋 擺動 柔軟地 舉起我
孤單給我 自由 猶豫得 好感動
想要的生活怎麼有一百種
該怎麼走 誰來告訴我 wow


每當我背對星空
抱著地球
發現自己其實脆弱 不敢說

當我背對星空
孤獨摸索
愛情漸漸萎縮 我猜不透

無邊的宇宙 哪裡有我(想)要的生活
 






訪客留言 (返回 ccalanip 的日誌)


Bonnie 於 2008-11-17 07:28 PM 發表:
呢首歌歌我聽左啦=口=
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



牛 於 2008-11-17 12:56 AM 發表:
(妹控大叔mode on)

有實妹(調教用)真好,
我也想要個啊!(望
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]