|
2007 年 10 月 7 日 星期日  |
|
|
﹡''賤∫× 於 2007-10-09 06:36 PM 發表:
|
|
|
patty 於 2007-10-08 01:54 PM 發表:
我說啊,電冰箱 雙魚座好像不準的樣子說 因為我是雙魚 除非我是怪胎...所以我才覺得不準 可是你的內容越來越豐富了說 加油喔!
|
網主回覆
'他們是善良的,有絕對捨己助人的犧牲奉獻精神;他們是敏感、仁慈、和善、寬厚、與世無爭、溫柔、多愁善感的純情主義者,也是十二星座中最“多情”的一個。'
難道不是嗎xd~
Posted at 2007-10-08 09:04 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
hk 於 2007-10-08 07:33 AM 發表:
我係射手的啊~ 其實我上左黎咁耐有冇人知我係邊個架-.-?
|
網主回覆
= =
話說呢..
大家都當你係無到的..
= =
你完全都無講你自己係邊個..
Posted at 2007-10-08 09:02 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
﹡''賤∫× 於 2007-10-08 12:39 AM 發表:
我終於明白點解你作文咁高分(你明我up咩) 個星座圖<--係我比佢....順便一提.阿強是白羊<-
|
網主回覆
嘻嘻..
多謝你咁讚我..(好似係彈bo..)
我係白羊咁又點o者..
幾好牙xd
咩咩~吹咩~ Posted at 2007-10-08 09:00 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|