|
2007 年 10 月 10 日 星期三  |
| 2007-10-10 |
分類: 未分類 |
李健話我個blog個背景音聽唔到..
= =
搞搞佢先..
今日真係無咩好打..
點都打唔到更多野出黎,,
唉..
發現原來hk就係琦琦..
估佢唔到..
呀..
對了..
如果大家想要李健承認自己看av的msn對話..
請個別問我拿好了xd
(想起也快笑死了xdd)
|
|
|
小琦*] 於 2007-10-11 07:00 AM 發表:
-0-等我好心情就教你啦下~ 呢排唔知做乜咁多花名- - 識唔識打個龜字牙-3-
|
|
|
﹡''賤∫× 於 2007-10-10 11:25 PM 發表:
-.-H A 小心比人睇到你仲意mimi姐ge對話-. -
|
|
|
-0-好在你唔係叫我皮皮"姐- - 哈,,賣個廣告啦~ 我個blog牙~ www.qooza.hk/keikei1215
|
網主回覆
= =
唔叫你做皮皮姐原因係我唔識打'皮皮'兩個字..'
= ="" Posted at 2007-10-10 10:40 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|