我不要..

2007 年 10 月 10 日  星期三   晴天


2007-10-10 分類: 未分類

李健話我個blog個背景音聽唔到..

= =

搞搞佢先..

今日真係無咩好打..

點都打唔到更多野出黎,,

唉..

發現原來hk就係琦琦..

估佢唔到..

呀..

對了..

如果大家想要李健承認自己看av的msn對話..

請個別問我拿好了xd

(想起也快笑死了xdd)






訪客留言 (返回 ccalanip 的日誌)


小琦*] 於 2007-10-11 07:00 AM 發表:
-0-等我好心情就教你啦下~
呢排唔知做乜咁多花名- -
識唔識打個龜字牙-3-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



﹡''賤∫× 於 2007-10-10 11:25 PM 發表:
-.-H A
小心比人睇到你仲意mimi姐ge對話-. -
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



keikei1215 於 2007-10-10 10:14 PM 發表:
-0-好在你唔係叫我皮皮"姐- -
哈,,賣個廣告啦~
我個blog牙~
www.qooza.hk/keikei1215
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

= =
唔叫你做皮皮姐原因係我唔識打'皮皮'兩個字..'
= =""
Posted at 2007-10-10 10:40 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]