睇黎李健真係唔多中意我成日講佢壞話,.,
我一on msn佢就狂用粗口講我..
最好笑ge係...
佢一直都有問過我一日總共講過幾多次粗口..
而佢呢..
係果2分中入面..
就講左13句...
= =""
乘番埋...
佢真係成日都係度講...
好了...
唔講..
廢時佢又嬲..
==============================
(有拼音...無聊的很..順便訓練一下..)
電腦科考試超難..
都ㄅ懂..
這什ㄇ老師跟什ㄇ試嘛!
真想把學校給炸掉ㄉ說..
今天ㄅ是那位女老師來教我..
嗚嗚..
好想是ㄊ來教...
(= ="")
貞子常說欣賞ㄅ對於喜歡,喜歡ㄅ等於愛..
可是我真ㄉ想ㄅ懂..
====================================
|