我不要..

2007 年 10 月 11 日  星期四   晴天


2007-10-11 分類: 未分類

睇黎李健真係唔多中意我成日講佢壞話,.,

我一on msn佢就狂用粗口講我..

最好笑ge係...

佢一直都有問過我一日總共講過幾多次粗口..

而佢呢..

係果2分中入面..

就講左13句...

= =""

乘番埋...

佢真係成日都係度講...

好了...

唔講..

廢時佢又嬲..

==============================

(有拼音...無聊的很..順便訓練一下..)

電腦科考試超難..


都ㄅ懂..

這什ㄇ老師跟什ㄇ試嘛!

真想把學校給炸掉ㄉ說..

今天ㄅ是那位女老師來教我..

嗚嗚..

好想是ㄊ來教...

(= ="")

貞子常說欣賞ㄅ對於喜歡,喜歡ㄅ等於愛..

可是我真ㄉ想ㄅ懂..

====================================






訪客留言 (返回 ccalanip 的日誌)


patty 於 2007-10-11 10:36 PM 發表:
沒想到電冰箱也會想到我啊
這幾天理化考太爛
so不太想上線
至於你說的那個東西
我上課發呆時也有想過
其實那根本沒有答案吧?
隨便啦!
不用太未雨綢繆,不是嗎?xd
等我不在搞自閉,
就上線ok?
by patty
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你理化考得爛我數學也是..
這陣子要留心聽課了...
你只要上課別發呆可能就會考好了xdd
話說自閉..
我是很有經驗的說..
明天打blog順便說一說..
Posted at 2007-10-11 11:13 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



﹡''賤∫× 於 2007-10-11 09:19 PM 發表:
.......講下其他人!!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哦..
不過唔講你就會無左一個好好玩ge話題..
係友情同玩之間..
我選擇..
哈..
秘密xdd
Posted at 2007-10-11 10:23 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]