我不要..

2007 年 10 月 26 日  星期五   晴天


2007-10-26 分類: 未分類

今天我們男生玩得超風的說xddddddddddddddddd

事情是這樣的..

=================

我們本來打算放學留下來做壁報的...

不過最後所有事情都給了女生去做.....

= =""

在這裡我替他們給真姐say sorry(說到自己好像沒責任的...)

死雲玩得好kai..

叫我們玩一個變態game..

= =

猜拳猜輸者要跟女生說一句..

我喜歡你...

= =::

好風..

第一局是死雲輸了..

他本來還是不想說的.....

他就被我們sm...

(第一個SM他的好像是..我...= ="")

呵..(到這裡我還在旁邊說地好開心...)

他要跟琦琦說...

哈哈哈哈(那時候我還在笑..)

他說了以後..

我們就走光光了...XDD

不過雲說要再來一次...

我就來呀..

不用怕的...

可是...

這次換我輸了.......

= =

我那時超..慘...

= =""

算是遺背良心也好..

算是虐待自己也好..

我就跟SONIA說了...

= ="""

幹!!!...什麼呀我..

= =

= =

我在為我那時出錯拳而..自卑..

幹...

屌..

操..

= =""

嗚嗚嗚....

======================

再打..

死李賤..

看到我跟雲輸得那麼慘..

也跟女生說一下嘛..

一句就好..

還要淆底..

幹..

通校走..

害我們要走的時候還要去找你..

我本來已經被人sm到超累的啦...

還要去找你..

\ /

累死我啦!!

害我狂走超多次..

找你找得很累..

我還想你是不是在洗手間兩手包著傷口在哭xdddd(笑死我了,,)

--------------------------------------------------

我再次為今天被我們耍了的女生說對不起...

==

(下一次我一定要猜羸!!)

= =

================================

看了yuki的blog..

好心雲就反省下啦..

佢明明好好人..

除左d性格有時真係忍唔到..

不過都唔該忍下啦

情人之間都係要亙相忍讓架啦

我最憎d整哭女仔ge人架啦...

都唔識安慰女仔

仲要哈人

都唔知係唔係男人黎ge(賤恐怕不是了...xdd)

 






訪客留言 (返回 ccalanip 的日誌)


小琦`] 於 2007-11-04 10:07 AM 發表:
咁耐唔打日記既你`?
呢2日d事好好笑丫~[好開心>v<]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



檸檬可樂 於 2007-11-03 08:42 PM 發表:
個game好似好好玩wo^^
我又要同你哋玩=]
不過我係girl黎嫁wo
我點玩呀?!
(記住一齊玩wo~)
haha~
:)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Coral402 於 2007-10-27 12:53 AM 發表:
哈,,
腦殘GAME我喜歡!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



易XX 於 2007-10-26 08:25 PM 發表:
好無奈囉俾你地係咁禁住唔俾走=_=
迫人玩埋一份都有ga=3=...?!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

咁你咪當玩下lo..
猜唔一定會輸ge...
不過..
我輸左...
= =""
(還在為我猜輸左而自卑..)
Posted at 2007-10-28 08:00 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



﹡''賤∫×) 於 2007-10-26 08:11 PM 發表:
0.0你好似無講到自己同邊個講[我鐘意你]...7_7....我知你LOVEsonia..所以先同佢講
諗緊星期一..會唔會仲迫我同其他女仔講
講我嗎---->(賤恐怕不是了...xdd)
- .-仲諗緊請你地食野當補償>>>>..都係唔好請YOU
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係咪先~
男人講得出就要做得到牙
不過..
你唔請都得...
我地都知你已經唔再係...哈哈哈哈
Posted at 2007-10-28 07:58 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



patty 於 2007-10-26 07:59 PM 發表:
原來台灣學生比香港學生更瘋
因為我們班曾玩過
猜拳,輸的解制服紐扣
= =
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

= =
好可怕..
我看女生這樣玩好了xdd
Posted at 2007-10-28 07:56 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



keikei1215 於 2007-10-26 07:49 PM 發表:
-v-
你一定要同sonia說的嗎?!
我仲以為你會搵第2個添~
無啦啦搵我做咩wo,,拉我落水`?!-3-
不過我見到你地玩得好開心- -
你地奸笑中嗎??!
啊~慘慘- -|||
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

= =
我果陣時想搵真姐誚..
點知成班人話唔得..
跟住想搵你..
d人又話雲哥同你講左..
又想搵yuki..
點知佢果陣唔知死左去邊..(在和雲雲談心嗎xdd)
所以...
d人就逼左我同佢講lo...
Posted at 2007-10-28 07:57 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]