我不要..

2007 年 11 月 20 日  星期二   晴天


2007-11-20 分類: 未分類

大局已成..

算了..

老子我是不要命的啦..

決定了比賽當天全程咪嘴..

= =""

咪嘴大王xd= ="

=========================

正仆街..

件件都話我幫蜜蜂..

= =""

kathy深明大義..

知道唔關我事..

不過都係唔多理我...= ="

=================

有ym ge好處多多..

不過都係唔講..= ="

==============

解釋一番之後ge感覺最爽..

希望你地咪再誤會啦..

我由一早就表明左立場!!

從一開始

我都只係從想幫佢同kathy好番, 做番好朋友ge想法去幫佢..

由小學睇到中學..

佢地一直係好朋友..

日日摟摟抱抱咁..

我真係好唔想見到一個咁好ge一對拆散!!

我幫佢..只係局限於想佢同kathy好番..

不過只係開頭ge想法..

慢慢發現佢都係唔抵幫..

結果行歪路..

如此開始,,

如此結局..

可能先至係最好ge路...

也許..

上天給你們走的路..

只是一條分叉路...

===================

 






訪客留言 (返回 ccalanip 的日誌)


suki 於 2007-11-21 09:06 PM 發表:
想唔令人聯想到件事同你有關..
唯有避免瓜田李下..逐漸建立返大家對你ge信任..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]