|
2007 年 11 月 29 日 星期四  |
| 2007-11-29 |
分類: 未分類 |
這陣子冷得可怕..
每天都快冷死..
可是..
自己卻最愛這種天氣~
= =""
===============
默書只有90分..
= =""
還想自己有100的嘛..
超..
===============
明天英文小測..
都沒溫習過..
還跟賤跨下海口說一定有40分..
= =""
輸定...
==============
什麼1a 班的人..
我也很想知道是水..
============
|
|
|
妹 於 2007-11-30 09:42 PM 發表:
有100分不需要炫耀, 沒有100分也不需灰心.... ku. 白痴的人才會炫耀....
|
|
|
﹡''賤∫× 於 2007-11-30 07:31 PM 發表:
-.-今次dict超易!!! 拎左100分<__加adv 10/10<<
|
|
|
小琦"] 於 2007-11-30 07:07 AM 發表:
原來咁多人唔知-3-" 我爆左出黎啊>w<" 上年旅行我影左佢地相,,,不過都係唔好咁衰話俾人聽lu-v-"
|
|