我不要..

2007 年 12 月 8 日  星期六   晴天


2007-12-08 分類: 未分類

最佳班長我投了喱浩!

suki肯定被人分薄票源xd

唔知點解...

班女仔好似知道哂ut成績..

點解ge呢...

不解?_?

....

我e排唔知點解好唔想打blog...

硬係覺得好麻煩..

求求其其肯定係我ge性格...

既然人生角色已經定左型..

咁不如做好佢啦xdd

= =""(忽感無奈...)

老師上堂話我作文作得快..

完全唔覺得lo..

當時我宜情有d想大大聲同老師講話我只係求其作出黎/.//

不過..

我好似如果文章係隨便寫出黎ge..

都會高分d咁xdd

完全無經過思考

隨心所欲地寫文

咁ge文章寫作手法

可能至岩我^^v

===========

易wing話睇左我個排名..

不過唔記得左..

簡直令到我3秒前充滿希望3秒後充滿失望..
= =""

yoyoyo

總之高過易wing就得啦xdd

呵呵

我這幾天都好有心情寫文..

 






訪客留言 (返回 ccalanip 的日誌)


patty 於 2007-12-09 09:35 PM 發表:
呃..
你的背景嚇我一跳
不過好很可愛耶!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



suki 於 2007-12-09 08:28 PM 發表:
..你15 ing,,
葉智生你點可以唔投我ga-.-
靚女都唔投..
你今個月實冇運行-3-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]