最佳班長我投了喱浩!
哈
suki肯定被人分薄票源xd
唔知點解...
班女仔好似知道哂ut成績..
點解ge呢...
不解?_?
....
我e排唔知點解好唔想打blog...
硬係覺得好麻煩..
求求其其肯定係我ge性格...
既然人生角色已經定左型..
咁不如做好佢啦xdd
= =""(忽感無奈...)
老師上堂話我作文作得快..
完全唔覺得lo..
當時我宜情有d想大大聲同老師講話我只係求其作出黎/.//
不過..
我好似如果文章係隨便寫出黎ge..
都會高分d咁xdd
完全無經過思考
隨心所欲地寫文
咁ge文章寫作手法
可能至岩我^^v
===========
易wing話睇左我個排名..
不過唔記得左..
簡直令到我3秒前充滿希望3秒後充滿失望..
= =""
yoyoyo
總之高過易wing就得啦xdd
呵呵
我這幾天都好有心情寫文..
呵
|