|
2007 年 12 月 21 日 星期五  |
| 2007-12-21 |
分類: 未分類 |
放假了喔~
可是只有十天..
= =""
這也未免太短的說..
= ="
yoyoyo
今天歌唱比賽
大家都好興奮的說.
可是不知怎地
我都沒法子投入..
不能夠樂在其中..
= =""
看到大家都好high..
= ="
易wing超擔心太陽照到他..
= =""
反應過敏了啦
suki第三次拿到最佳班長^^
弓喜弓喜
麥sir超強的xd
開了大食會
明明miss說過三文治食不完他全包的嘛..
可是到最後還是由我們幾個人幫他食了..
沒法子嘛..
看到miss苦苦央求..
= =""
大家都心軟了xd
本來還不相信miss tong會離開的..
可是他本人都說了..
= =""
唉..
他教書是不錯的嘛..
雖然上課經常被他耍...= ="
可是還是有點不捨得..
他走了..
有種耍我的老師又少了一名..= =""
呵
蜜蜂block左我個 xange ac..
= =""
留一次言唔岩聽就block左我..
= ="
小氣..
不過都係廢事幫佢..
發現自己棋力大降..
= =""
離12歲的小朋友都比不過..
.....
無言啦..
看來我還是要加一點油才可以..
不然很快就會連3歲的都不如..
= =""
|
|
|
suki 於 2007-12-22 05:12 PM 發表:
|
|
|
albee 於 2007-12-22 12:09 AM 發表:
SORRY囉-- 唔BLOCK囉-0 都唔關你個CM事- 我係覺得E排好多人尼我XG唔留CM姐!
|
|