我不要..

2007 年 12 月 21 日  星期五   晴天


2007-12-21 分類: 未分類

放假了喔~

可是只有十天..

= =""

這也未免太短的說..

= ="

yoyoyo

今天歌唱比賽

大家都好興奮的說.

可是不知怎地

我都沒法子投入..

不能夠樂在其中..

= =""

看到大家都好high..

= ="

易wing超擔心太陽照到他..

= =""

反應過敏了啦

suki第三次拿到最佳班長^^

弓喜弓喜

麥sir超強的xd

開了大食會

明明miss說過三文治食不完他全包的嘛..

可是到最後還是由我們幾個人幫他食了..

沒法子嘛..

看到miss苦苦央求..

= =""

大家都心軟了xd

本來還不相信miss tong會離開的..

可是他本人都說了..

= =""

唉..

他教書是不錯的嘛..

雖然上課經常被他耍...= ="

可是還是有點不捨得..

他走了..

有種耍我的老師又少了一名..= =""

蜜蜂block左我個 xange ac..

= =""

留一次言唔岩聽就block左我..

= ="

小氣..

不過都係廢事幫佢..

發現自己棋力大降..

= =""

離12歲的小朋友都比不過..

.....

無言啦..

看來我還是要加一點油才可以..

不然很快就會連3歲的都不如..

= =""






訪客留言 (返回 ccalanip 的日誌)


suki 於 2007-12-22 05:12 PM 發表:
我唔鍾意係xg留cm-.-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



albee 於 2007-12-22 12:09 AM 發表:
SORRY囉--
唔BLOCK囉-0
都唔關你個CM事-
我係覺得E排好多人尼我XG唔留CM姐!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]