差d就唔記得左qooza個密碼..
死賤人..
搞到我要改個密碼改到咁q長..
問你如果我真係唔記得左要點算..
成日爆我個d密..
= =""
同大家講..
如果係見到我個hotmail send野俾大家..
你地千萬唔好信或者開..
因為佢已經俾賤爆左..
= =""
放假真係慘..
每一次都有好多功課俾我地做.
簡直就係sm我地..
反對sm學生!!(高舉旗幟= ="")
小b好勁好勁!!
咁快就做左咁多功課..
而我呢..
見到份功課表就已經想嘔..
= =""
我份考試時間表唔見左..
究竟係邊個仆街拎左去..
= ="
真係..
========
賤同我講..
話好多人msn名前面都有個'`'係度,係`
我就同佢講..
我個名究有兩個`啦xd
不過e排轉左做''
= =""
貪佢易打又就手..= ="
|