我不要..

2007 年 12 月 22 日  星期六   晴天


2007-12-22 分類: 未分類

差d就唔記得左qooza個密碼..

死賤人..

搞到我要改個密碼改到咁q長..

問你如果我真係唔記得左要點算..

成日爆我個d密..

= =""

同大家講..

如果係見到我個hotmail send野俾大家..

你地千萬唔好信或者開..

因為佢已經俾賤爆左..

= =""

放假真係慘..

每一次都有好多功課俾我地做.

簡直就係sm我地..

反對sm學生!!(高舉旗幟= ="")

小b好勁好勁!!

咁快就做左咁多功課..

而我呢..

見到份功課表就已經想嘔..

= =""

我份考試時間表唔見左..

究竟係邊個仆街拎左去..

= ="

真係..

========

賤同我講..

話好多人msn名前面都有個'`'係度,係`

我就同佢講..

我個名究有兩個`啦xd

不過e排轉左做''

= =""

貪佢易打又就手..= ="

 






訪客留言 (返回 ccalanip 的日誌)


bonchan316 於 2007-12-26 10:44 AM 發表:
cm cm~'''"'""'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



keikei1215 於 2007-12-22 09:12 PM 發表:
我都有用--> '
-333-"貪佢打左之後可以用space bar""
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ftygooddog 於 2007-12-22 09:04 PM 發表:
你吾見左張野?
我比你好冇?
要就去我度留CM啦....
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]