我不要..

2008 年 3 月 22 日  星期六   晴天


2008-03-22 分類: 未分類

 歌名:菊花台(滿城盡帶黃金甲主題曲)
詞:方文山 曲:周杰倫

妳 的淚光 柔弱中帶傷 慘白的月彎彎 勾住過往
夜 太漫長 凝結成了霜 是誰在閣樓上 冰冷的絕望
雨 輕輕彈 朱紅色的窗 我一生在紙上 被風吹亂
夢 在遠方 化成一縷香 隨風飄散 妳的模樣

菊花殘 滿地傷 妳的笑容已泛黃
花落人斷腸 我心事靜靜躺
北風亂 夜未央 妳的影子剪不斷
徒留我孤單在湖面 成雙

花 已向晚 飄落了燦爛 凋謝的世道上 命運不堪
愁 莫渡江 秋心拆兩半 怕妳上不了岸 一輩子搖晃
誰 的江山 馬蹄聲狂亂 我一身的戎裝 呼嘯滄桑
天 微微亮 妳輕聲的嘆 一夜惆悵 如此委婉

*菊花殘 滿地傷 妳的笑容已泛黃
花落人斷腸 我心事靜靜躺
北風亂 夜未央 妳的影子剪不斷
徒留我孤單在湖面 成雙
Repeat *


雖然好似舊左d

不過好聽ge歌都係要放上黎聽~

佢d歌詞寫得好好~

不愧係才子方文山

 

=========

話說我昨日去左維園睇花花..

真係,,

去黎都唔知做咩..

好累,,

不過都影左好多相..

遲d post

d人好多.......

去睇花真係唔似我..

超憎行街..

何況去睇花....

= =""

不過真係好令好令..

^^v

 






訪客留言 (返回 ccalanip 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]