~回憶"
ccbb717
暱稱: 詩
性別: 女
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
最新文章
*我還是我"__!
` 我太驕傲""....
Exam!!!
[真希望雨能下不停.....
猜不透~想不通"!
最近訪客
最近沒有訪客
2009 年 7 月 9 日  星期四   晴天


" *看似剛強實質小女子' !]] 忿怒 分類: 未分類

攰=_=""

            7月8號期待左好耐既日子"    完完全全出乎我想像*

一起身,,沖沖忙忙咁返學"返到去岩岩好9點鐘"!點知係門口見到紅茶姐 "  

       佢好似完全唔知而家幾點咁囉.. 慢慢睇分班張紙"  搞到我同佢一齊睇"再慢慢行

   上到去..咁岩同個班主任同一時間入到個班..."佢超惡死囉,,,"超大聲問我點解遲到..."

我弱小心靈即刻比佢嚇親..之後我咪話我搵唔到個班@_@!

   佢條八公好似撞聾咁lo...問多我一次...我心諗解釋你又話我掩飾,,,解釋完又唔係要鬧*無聊!

阿sir你夠遲到啦- -"做阿sir大哂呀...惡我><" 之後唔出聲啦梗係..做人凖測"[士可殺,,不可辱] 哼"!

佢條八公陰毒到叫我出去走廊罰企.......................................................即刻無言

      個陣超想走- -好無奈.....算,,,我大方唔同條八公計,,點知佢小唔小氣架"   !仲要對住佢成年ga

我忍,,,!!!!!!等左40分鐘個個都走lu"佢就叫我去教導處...ai..! my life  is  so sad

佢又好悶咁問返我岩岩點解遲到,,,佢煩唔煩架=_= 之後我忍唔住就喊左出黎_____> <

我同佢講我解釋左,,係你唔接受呢個理由"  之後再up多兩up佢先知佢鬧錯人- -"

同我講對唔住-"  勁無奈*  ai....無啦啦比人鬧,,,比人罰企  "  

                 使唔使咁黑仔呀=_="!!!!!!!!!!!!!!!?????????

___________________________________________________________________________________                            

 






訪客留言 (返回 ccbb717 的日誌)


KIDSENG 於 2009-07-17 12:39 AM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



macau9448 於 2009-07-16 01:54 PM 發表:
^^ CM...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



SHOTMAY 於 2009-07-15 03:00 PM 發表:
傻伽,咁都要喊-3-!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kampig_teng 於 2009-07-15 12:41 PM 發表:
haha 傻po~~~哈
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



HiNhIn_12345 於 2009-07-13 12:20 AM 發表:
洗唔洗喊呀= =''
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



qq2468101214 於 2009-07-10 11:33 PM 發表:
算啦佢把聲係甘大加
我地同一班呀.3.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



fatdog 於 2009-07-10 12:44 PM 發表:
haha,,,詩姐.....
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



thickhead 於 2009-07-09 07:00 PM 發表:
comment.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]