攰=_=""
7月8號期待左好耐既日子" 完完全全出乎我想像*
一起身,,沖沖忙忙咁返學"返到去岩岩好9點鐘"!點知係門口見到紅茶姐 "
佢好似完全唔知而家幾點咁囉.. 慢慢睇分班張紙" 搞到我同佢一齊睇"再慢慢行
上到去..咁岩同個班主任同一時間入到個班..."佢超惡死囉,,,"超大聲問我點解遲到..."
我弱小心靈即刻比佢嚇親..之後我咪話我搵唔到個班@_@!
佢條八公好似撞聾咁lo...問多我一次...我心諗解釋你又話我掩飾,,,解釋完又唔係要鬧*無聊!
阿sir你夠遲到啦- -"做阿sir大哂呀...惡我><" 之後唔出聲啦梗係..做人凖測"[士可殺,,不可辱] 哼"!
佢條八公陰毒到叫我出去走廊罰企.......................................................即刻無言
個陣超想走- -好無奈.....算,,,我大方唔同條八公計,,點知佢小唔小氣架" !仲要對住佢成年ga
我忍,,,!!!!!!等左40分鐘個個都走lu"佢就叫我去教導處...ai..! my life is so sad
佢又好悶咁問返我岩岩點解遲到,,,佢煩唔煩架=_= 之後我忍唔住就喊左出黎_____> <
我同佢講我解釋左,,係你唔接受呢個理由" 之後再up多兩up佢先知佢鬧錯人- -"
同我講對唔住-" 勁無奈* ai....無啦啦比人鬧,,,比人罰企 "
使唔使咁黑仔呀=_="!!!!!!!!!!!!!!!?????????
___________________________________________________________________________________
|