7月17號 17歲生日*_ 咁快又大左一年,,,又老左一年-V-
不過睇我個咁young就知我得14歲啦..!
呵*2 _今年生日先黎感冒"勁慘"!日日包都成間房都係雲吞_*
不過比上年開心"-v-雖然只係同幾個fd食下飯"
食飯期間發生好多搞笑野,,笑死我"真係一世都記住佢"
呢掛日子都快得幾快,,,之前我以為無夏令班讀好悶-3-"而家都唔算*
琴晚出左去,,雪妮搵我,,計下計下真係有成年無見,,- -
梗係即刻9秒9換3出去啦,,
唉,,,佢同我講要去加拿大讀書><"勁突然囉" unhappy""
仲記得之前一唔開心,,即刻打比佢,,傾兩傾就笑返-v-
衰人黎ga><"不過做fd既梗係無限量支持佢啦"
forover friend"
[[不愛我" 就借過"!!]]
|