呢幾日好忙碌,,好多野測....加我好朋友"c敏結婚,,
果陣真係諗都諗唔到會係c敏結婚先,,>v<
祝佢同小新白頭到老,,恩恩愛愛
唉"連去打機ge時間都無,,>< 
高中真係好難涯....日日都有野測,,數學又好快教新野,,
完全無諗過我識唔識ga...=_=""
化學竟然60分,,"真係從來都無試過.....
好唔開心lor...自己明明係識做,,但又做得慢...
搞到空哂後面張卷>_<""""""""星期一個陣貓仔生日
去左食飯,,見到好多好耐無見ge朋友,,而家得返我同散仔強
讀濠江lor....個個都唔讀,,搞到我鬼死咁孤單"
之前放學熱熱鬧鬧成班人,,而家得返自己一個走.....
仲有3年,,真係要比心機,,"=v="
我唔想再留班na.....加油 
我得一張咋,,遲d問完佢地拎再post返上黎

|