唉....今日圖仔原本話叫我出去唱k架...(佢有fd生日)到最後佢唔記得左叫我.....樂仔今日第一日返學...放成5點...佢放之前我係youtube睇緊野...特然間比我睇到d好野...我見到有一個極似泰拳既比賽可以以個人名義參賽(打拳腳)...so我就叫埋樂仔諗住同佢一齊係2011年參加...(因為一來我差幾日先夠資格...2來佢技術唔夠)其實如果呀圖...呀威想打既都可以call我...但一定要勤力@@
後來樂仔黎左搵我...我同佢傾左個幾鐘之後返左拳館....照跑4000米...到左12點師父&幾個師兄走去食野...我因為減磅...只好早走返屋企食蘋果....最後想講樣野比大家知...我又小左2磅...TOTO小左6磅....重唔快d黎留個cm黎恭喜我....
|