今日, 係考B卷既日子, 6:27a.m. 起身, 食過早餐, 穿上去年會考時既戰衣, 收拾物件, 就向試場(蘇浙)出發。
大約係7:40就去到蘇浙, 成為第二個入蘇浙既考生。
係蘇浙考場竟然見到係舊年李惠利中學考Bio. 時既其中一位監考員。
首先考卷一, 題目冇一條適合我, 最後惟有選咗第一題, 不過冇乜point, 冇乜時間起稿, 結果寫咗一篇平凡得不能再平凡既文章出黎。
之後既paper 2 既part 1 d 題目有少少陰陰濕濕, 返到去屋企計過, 有十條係uncertain既, 第14題仲錯咗。
之後返屋企換衫返學校劏老鼠, 有一D係都市中飄泊既feel, 不過我鍾意。
初頭劏老鼠個陣覺得幾噁心, 不過劏劏下慣咗。
6點幾去咗M記食野。
|