今日冇食早餐就返學看門口, 終於體會到唔食早餐既害處─令到我全程呆滯加腳軟, 冇心機捉人, 只捉到一個。
好彩小息時走落去3樓canteen飲咗一包朱古力奶, 跟住就精神返。
中化既quiz, 慘淡收場, 我覺得中化既文化篇章真係唔係我呢種人讀, 佢成日問對某事有什麼感想, 有乜感想? 咪就係冇感想囉!
我真係好唔明D同學全程憤筆疾書, 但我完全唔知寫乜。其他人交卷時張紙寫滿晒字, 但係我淨係寫得個幾行宇。
看Form 1 lunch 既時侯發覺到D人係Day 1 放我飛機既情怳依然嚴重, 計埋我先得個5個人, 不過我當時俾一種好奇怪既feeling籠罩著, 所以對於此情怳冇乜特別感覺。
空堂用晒黎溫M&S, 個quiz 考得幾好。
由於Bio. quiz failed 既關係, 以後每日都要溫Bio. 溫到7點鐘, 時間方面, 我冇異議, 但係冇乜自由。
返到屋企, 終於收到咗我期待以久, 由經濟日報所出版既《名錶誌》, 阿爸每日去酒樓飲茶後帶返屋企既經濟日報令我對此世界知道更多, 其中一點, 係令我了解到原來端士既錶係咁屈肌既。
好開心, 我下個月唔駛再為了解係今年既BASEL及 S.I.H.H中出咗乜野新錶而再攞三十幾蚊買一本am:pm了。
|