C.C.C. 2006‘s diary
老實講, 今日過得幾開心。
今日既Chem. 堂同Bio. 堂習中唔到精神, 但係係M&S堂突然狀態大勇, 兩堂都好專心。仲好明白蔡sir講乜, 之前無心機上M&S堂時所忽略咗既野恍惚係呢兩堂完全明白晒, 好。
之後以full team 看Form 1 lunch。
跟住成級出咗去參觀位於沙田既香港文化博物館, 好無聊。原定參觀完畢後同Karean Cheung傾崗位表, 不過佢話要同人shopping, 咁惟有就此作罷, 之後去咗沙田市廣場四圍走, 走到成5:50先走。