今日屋企無早餐食, 阿媽俾咗十蚊我, 叫我只己落街買麵包食, 不過最後我都係係枱底攞咗一支葡萄適, 諗住當係早餐及lunch, 一返到學校, 即刻飲咗半支。
係M&S 堂時俾蔡sir串, 係break 個陣時佢無端端問有冇人想唔讀 M&S, 個陣時我已經覺得佢講呢番話既對象係我, 跟住佢見反應冷淡, 便竟然問我想唔想job M&S, 我話大吉利是, 跟住佢話 : 「我又唔係叫你唔讀中六, 只係叫你Job stat. 啫, Ms 楊話你Bio. 唔係好掂 , Chem. 又唔掂, 科科都唔掂, 不如job咗 stat. 佢, 俾多D 時間落兩科AL 度啦! 」我惟有以微笑回應。
PE堂仲係學唔到點樣換氣, 仲俾K. Fung話我既泳姿好核突, 好似一個遇溺既人。
PE堂後飲埋剩低既半支葡萄適, 不過似乎無乜起色, 睇黎下次要參考虧康既意見, 攞支寶礦力返學。
之後既Chem. lab. 無端端心情低落, 完全唔知做乜, 最後交咗一份有史以來最hea既 Chem. lab. report.
|