呢排成日俾Ms楊捉咗去傾計, 今日小息同午飯時間又走去見佢, 不過好彩冇俾佢串。
最近我發覺到Bio. 同M&S 都有improvement, 不過仍未足以應付考試 , 而中化同Chem. 則毫無起色, 情怳令人擔心。
聽某位同學講話有一個男仔第一年考UE得F, 之後因為要溝女, 故此努力向上, 最後UE得A。 想不到愛情的力量可以如此強大。
不過我相信我絕對唔係故事中既男孩。
今日週會既sing for joy , 6B班屈晒其他參賽者肌, 名正言順地攞咗冠軍, 相信所有在場人士都會同意這一點。
看中四級的參賽者既表演風格, 我覺得今年既中四同我個屆好唔同。
整體上, 我會比較喜歡中四個年既sing for joy, 不過若論今年表現, 則係今屆最好。
今日幾開心。
|