唔知點解, 我竟然會為了pre.今日既Chem. lab. 而搞到成三點幾先瞓, 好奇怪。
今日上今個學年最後一堂游水堂, 可惜既係始終學唔到點換氣。
再次體驗到有pre. lab. 既好處, 我好有confidence 咁走進Chem. lab. , Ms 袁講既野, 我大部份都聽得明。
當人們係度寫緊procedure個陣, 我已經寫緊discussion . 不過用Quickfit set 個陣依然雞手鴨腳。
結果我成為第一個交lab. report 既人。事後, 我覺得pre. lab. 雖然辛苦, 但仍然係值得既。
|