尋日Chem. 堂既差勁表現, 令Ms 袁終於對我出狠招, 要我做過份Exercise, 仲要啱晒, 今日交。
對於呢個impossible mission, 我當然唔會放在眼內。
不過估唔到既係Ms 袁居然係早上黎追我功課, 支吾以對。
今日既社際歌唱比賽, 我又犯了冇主見既毛病, 令我後悔了很久。
為什麼我總是不好好把握辛苦得來既大好機會?
不過算, 自己唔識講野, 無謂令佢討厭我。
開頭既高級獨唱水準好高, 不過之後就......。點解唔將高級獨唱擺係最尾?
為了迴避Ms 袁既魔爪, 我五點十個字就離開學校, 但係唔想返屋企住, 於是係懷著一個裝咗一大舊種既情怳下去咗M 記食野, 六點半先返歸。
之後睇咗巴士阿叔既短片, 真係好搞笑, 老實講, 我都係比較喜歡阿叔既粗口。
|