星期一及星期二都在頹廢中度過。
呢兩日我感到好灰, 呢兩日我俾Ms 袁既功課壓得透不過氣來, 一波未平, 一波又起, 我連溫其他subject既時間都冇。Main point係我交俾佢既功課又全部錯晒, 成張紙都係交叉, 我由細到大都, 未試過有份功課係咁shit 既, 當我收番個份功課時, 我成個心都頹晒! 加上有D佢俾既功課我真係好唔想做, 例如Excel, 好無聊, 同埋我係一個電腦白痴, 要我做D咁既野就更浪費我既時間。原本今日我仲要交Excel俾佢, 我一直拖延, 好彩佢到最後一刻先話唔駛做, 否則我真係唔知點算。
第二樣野係同Prefect team 有關既, 今日同冼sir傾番尋日係1C2發生個單野, 佢指出好多我係今次事件中所犯的錯誤 , 有一D仲係我已經錯咗N次, 今次又再犯, 好灰, 覺得自己心思唔慎密, 善忘, 控制唔到自已既情緒, 無主見, 處事唔夠冷靜, 又唔識講野, ......完全唔適合做一個領導者。若我可以係Prefect Team再選一個 position, 我寧願做一個普通既member, 我覺得我連做leader既資格都符合唔到。
仲有, 唔知點解我發覺我有時候同佢講野會感到好累, 究竟原因係乜, 我唔清楚。
其實, 我覺得我自己真係知道自己係知道點樣係各科獲取好成績, 或者去做一個稱職既HP, 不過我冇鬥志去將措施實行。
|