南韓 0 : 2 端士
法國 2 : 0 多哥
餐廳內, 我眼前的兩部電視機分別直播著以上兩場賽事, 令我睇到眼花撩亂。
我以為南韓對端士會較好睇, 點知雖然係好睇, 不過法國對多哥個場仲好睇。
今次兩場比賽幾乎係同一秒開波, 在首十分鐘, 法國隊禁住多哥黎打, 也許必須嬴先可出線, 法國隊似乎使出真功夫, 進攻如行雲流水, 同捷克的戰術有些不同, 捷克經常係由自已中場既人傳波俾前鋒, 再由前鋒帶波直接衝對方禁區。 但法國則是由 A 將個波傳俾 B , 再由 B 傳俾 C , 一直傳到係對方禁區內接應既人, 再由佢射入, 所以感覺上快好多。可惜的是佢地既 「足球傳遞鏈」經常係未入禁區前就斷咗, 而佢地亦有多次破網機會, 可惜唔係食炸糊就係臨門一腳炒高。令我有少少意外既係多哥既實力一D都唔弱, 係抵擋完法國既功勢之後實行快速反撃 ( 降決咗獎金問題之故 ? ) , 而且佢地既球衣顏色好似巴西, 令人以為巴西好似對緊法國。
另一邊廂亦同樣精彩, 南韓同端士互有功守, 不過我覺得前者既戰術應用得不太恰當, 佢地常用高空波黎傳波, 不過佢地既對守係端士, 係冇身高上既優勢既情怳下用此方法黎傳波是否有些不智 ? 而端士係22分鐘既第一個入球亦係端士憑身高上既優勢取得的, 不過呢球入得幾唔抵, 因為入球個位係用頭將個波頂入網時個頭撞到一位南韓球員既頭, 結果同告受傷流血, 之後南韓個位仁兄仲戴咗一個好古怪既頭罩入返場內, 結果端士帶住一球返更衣室, 不過法國就不能係多哥身上取得入球, 0 : 0 完上半場 。
原本仲以為南韓會係下半場好似上次對多哥咁憑著體力上既優勢連追兩球反勝, 不過令我失望既係佢地係今場似乎發揮唔到此優點 ( 高麗人參食得唔夠 ? ), 換入多名後備毫無起色, 仲係 77 分鐘俾端士入另一球, 不過入球個位其實係越位在先, 不過球證唔知點解睇唔到 ( 個球證好似揭幕戰個位 ), 之後南韓亦有向球證反映, 不過不得要領, 之後南韓成隊波就頹晒, 結果以兩球之差落敗。
反而另一邊既法國係換邊後連入兩球, 之後佢地又hea 起上黎 ( 另一場阿根延對塞黑 ? ), 不過好憎法國隊中著22號球衣個位, 佢連續兩次射門均炒高, 個樣又衰, 真係好想打鳩佢。
結果, 端士同法國攜手係 G 組出線, 令今屆世盃既 32 強賽事劃上句號。
|